söndag 18 maj 2008

Korsetter @ Kosse

Idag vaknade jag med huvudvärk igen :/ fast jag känner att jag mår lite bättre nu men ska känna hur det känns om ett tag och bestämma om det blir jobbet imorgon eller inte.

Ska ta tag i några korsetter jag velat sy ett tag nu. Så jag har nu börjat sy på en söting i rött och vitt. Har även börjat på en ub-korsett som är i svart och rött, ska nog även göra en ub-korsett i vitt. Kul när kreativiteten kommer smygande sådär. Tittade på min ljusgula korsett som jag hade på firmafesten, hmm ser ut som jag ålat runt på golvet med den. måste göra rent den, suck!


blood




Drömde en konstig dröm om N i natt, just nu minns jag inte mycket men minns att den var om honom på något sätt. Mina drömmar brukar vara helt vrickade så lika bra att jag inte kommer ihåg den här ;)

Jag ska även baka morotskaka ur Två systrars söta idag så jag kommer rapportera med bild och recept sen.

Inga kommentarer: