lördag 17 maj 2008

Converse @ junkyard


Mitt senaste köp

Jag är hemma och är sjuk :( så jag har tröstat mig med shopping hemifrån. Har köpt så fina Converse från Junkyard.se
De har en drive nu där de bjuder på frakten, så jag passade på att shoppa för 669 kr. Det bästa med dessa skor är att de kommer matcha mina nya tatueringar senare i augusti, helt toppen! Blir att snåla nästa månad ;) Nää så illa är det inte. Jag måste ju fylla på min Converse-samling. Ska bygga en fin hylla åt dem i hallen sen. Oj så bra det kommer bli. Har några par Converse som jag eventuellt ska köpa från USA oxå men hemsidan verkar ha problem. Sen finns det några på eBay som ska bli mina också, hääärligt :)

Läste ju i Sofis Mode att det var hett med tygskor och speciellt converse så oj jäklar va het jag är nu ;) haha nä men helt seriöst så är Converse mina favvoskor, har nästan aldrig några andra skor på mig. Finns många par som jag vill ha nu men vissa verkar svåra att få tag på :/



Några av alla Converse jag ska köpa är:





Nää fy bubblan va dåligt jag mår :( Har jätteont i huvudet, hostar och känner mig slö. Vill ha Ben & Jerry's Caramel Chew Chew men det finns inte o köpa här i Fiskis :(( Måste gå och hämta min tvätt strax, fick lite ork så jag tvättar en maskin med underkläder så jag slipper gå med rumpan bar ;) Jobbar sent nästa vecka så då hinner jag inte göra något alls. Rätt tråkiga veckor. Fast snart börjar sommarschemat och då kommer deltidarna att jobba mycket mer, ska bli kul med lite "nya" ansikten på jobbet. Babblar mer senare!

Inga kommentarer: