fredag 11 april 2008

nä usch så det känns





Om jag inte åt p-piller just nu skulle jag troligen ligga i en hög på sängen o gråta. Fy tusan va ägglossning är jobbig, mina hormoner blir tokiga. Känner av det fast jag äter p-piller men nu behöver jag inte ligga o böla för ingenting. Så just nu känner jag mig rätt neråt. Skulle vilja mysa med N men han måste ju få leva sitt liv dvs han har inte alltid tid med mig. Rätt bra för annars skulle det ju kännas trist efter ett tag. Men nu så pluggar han o jag ska inte störa. Fast det skulle vara så mysigt att ha honom här nu. Åh!

Sitter här hemma och väntar på att en kaka jag gjort ska svalna, lovade att ta med mig till jobbet imorgon. Jag vill införa fredagsfika, vi får väl se om fler är med på den idéen. Hoppas det för de är rätt trevligt med god fika lite då och då :)

Börjar känna mig rätt trött så det blir nog att sova nu.
nattis.

Inga kommentarer: