fredag 11 april 2008

äntligen fredag men snart är det söndag.

Igår kände jag mig rätt deppig pgr av ägglossning (varför ska det heta så, låter läbbigt). Första tanken när jag vaknade var "jag mår rätt bra" men det ändrade sig sen. Har mått lite halvrisigt och ätit dåligt. Har tyvärr ingen ork att laga någon mat nu när jag är hemma. Himla dumt! Får fixa riktigt god o bra mat imorgon.

Försökte vara glad o sådär på jobbet, gick ganska bra. Jag o en arbetskompis hade en tävling, vi hade varsin stegräknare på oss och flest steg när dagen var över vinner. Tyvärr var det en kund som nollställde min motståndares stegräknare. Fast vi nollade o började om då, skrev dock upp hur många steg jag hade gått då och jag hann gå ca 6000 steg idag på jobbet. Jag är slut i benen ;) Men jag vann iaf :D

Bjöd på en kaka idag oxå, stod igår vid kl 21.30 o bakade. Men jag vill ha fredagsfika så då får man ju fixar det. :)

Är bara ledig imorgon, jobbar på söndag :( Så det lär bli att gå runt i pyjamas hela dagen imorgon :D Ska ligga i sängen läääääänge. Min kära mupppojkvän jobbar såklart hela helgen, vem tusan ska klia mig på ryggen nu då??? ;D Läste en notis i aftonbladet om ryggen :

"RYGGRADEN Längs själva ryggraden går ett åtta centimeter brett bälte.
Stryker man huden långsamt, men med ganska fast tryck, två eller fyra centimeter vid sidan av kotorna ? från skinkorna och upp mot nacken ? når man en dold orgasmpunkt där det kittlar till i klitoris.
"
källa: http://www.aftonbladet.se/karleksex/article2188996.ab

Hehe om det vore så väl ;P men jag tycker det är sjukt skönt att bli kliad på ryggen, nästan det bästa som finns :D

Funderar på om jag inte borde ta och sy den där ryggplattan till Malin, sorry men hade helt glömt bort den men såg tyget för nån dagsen o kom på det. Dålig jag är :O Om jag får fram maskinen ska jag sy ihop en kjol oxå. Den 10 Maj är det 90-års jubileum för alla Clas Ohlson-medarbetare. 3000 personer drar till Dalarna och har skoj, ska bli middag och underhållning + hotellnatt. Jag o söt ska få dela rum :D Det ska bli skoj, tänk att få visa sitt kära dalarna för sina medarbetare. Lär ju vara fint i maj dessutom. jiha!

Aj mina ben och fötter är så jäkla slut nu, ska bli så skönt att sova sen. Men först ska jag leta converse, sömnads kurser och lite annat.
puss!



Inga kommentarer: