fredag 25 april 2008

Morgontankar & skräckupplevelser

OBS! VARNING FÖR SPINDELBILD!


En sak jag har lite svårt att förstå är vem han är. Känns som att den personen jag var med inte finns längre. Det känns läskigt! Jag hoppas att vi kommer hitta varandra igen, som vänner. Han är ju en supersnäll person så jag hoppas att som han var sist bara var stress eller något annat som kan gå över.. Kändes helt overkligt och helt  stelt.

Idag börjar jag kl 11, så sitter i sängen och slöar lite :)

Just nu känns det så tråkigt att vara ensam har väl inte vant mig vid tanken än. Så har jag ju förlorat bästa ryggkliaren någonsin, attans ;) Jag stör mig lite på att vi inte hörs att vi inte ses. Fast förstår ju om han inte känner för det. Vi har ju gjort slut fast måste vänskapen ta slut då oxå? Jag tycker inte det men visst förstår om han skulle tycka att det är konstigt att umgås med mig eftersom jag ändå hade känslor när han inte hade det (tror jag). Aja vill inte skriva för mkt här eftersom jag inte vet vad han tycker. Detta är ju bara mina funderingar som jag behövde få ut i skrift.

Ska strax ställa mig i duschen och sen gå och hämta ett par skor jag beställt från USA, yes nu har jag ... WUÄH!!!!!! fy fasiken vilken stor spindel som kom krypande på golvet här.. vem fan har placerat den här?
Är säkert över 5 cm stor.. RYSER!!!!

Åh nnu vill jag inte vara här hemma :(

iaf skulle jag säga att jag har ett par nya converse bara jag gått och hämtat ut dem från posten. Fy fan nu måste jag storstäda här, blir så äcklad!!!!!!

Inga kommentarer: