fredag 25 april 2008

ÅH blir så arg!!!!!

Idag har det varit helt galet på jobbet, alla kunder som varit i min närhet har varit puckon, efter i huvudet, otrevliga skitstövlar ( läs medåldersmän med komplex) och allmänt förvirrade kvinnor eller satkärringar. Det har gjort att jag känt mig trött och en aningens förvirrad. Det hade man väl klarat av under normala omständigheter men nu så har jag lingonvecka och ryggen blir extra känsligt. Tror nog att jag var rätt sträv i tonen sista timmen men va tusan ta er jävla kasse när ni står vid kassa bandet, blir tokig på alla veliga människor, usch!

Så är klockan äntligen 19:15 och arbetsdagen är över. Väl vid slussen så ser jag att Saltsjöbanan är avstängd och det skulle bli buss till Henriksdal, visst det borde funka MEN icke. Två timmar senare är jag fortfarande inte hemma, börjar lacka ur på SL som inte kan informera ordentligt. Var tydligen fel på ena spåret och så skulle man ta tåget från Henriksdal men det stod och väntade in folk i 30 minuter, nån måtta får det väl ändå vara. ARG arg arg! Tur att jag är hemma och helt själv hade varit farligt annars. Inte kul att det tar över två timmar att komma hem.

Imorgon har jag sovmorgon till kl 11, det ska bli skönt :) Ligga och dra sig i sängen och tänka lite. super!

Inga kommentarer: