lördag 26 april 2008

mellan lakanen

image306
Här ska jag krypa ner sen, nybäddat *mums*


Idag har jag inte gjort det jag skulle men det känns inte så pjåkigt ändå. Dagen började med shopping och det men nu när jag städa varit hemma och skulle sy så kom jag på att jag behövde städa så jag har gjort det. Men hinner ju sy imorgon hoppas jag. Har pratat med några gramla bekantskaper idag, rätt kul att man kan falla in i gamla roller på några sekunder. En av de här killarna var jag så kär i förr, känner fortfarande en varm känsla när vi pratar. Han är en fin människa. Så har han en så go o söt katt som kommer från Mockfjärd. Galet va? ;)

Åt middag för några timmar sen och nu har jag magknip *aj*, får vänja min mage vid mat sakta men säkert. Hmm tror jag ska ta och kolla om jag har något färdigt korsettmönster eller om jag måste göra ett. Den här korsetten kommer bli naaaajs :) Har några andra jag ska sy klart oxå som bara legat här hemma o skräpat.

Sitter och ser på körslaget, verkligen en spännande kväll ;)
Ska ta och äta hallon med vaniljyoghurt nu!

Inga kommentarer: