lördag 26 april 2008

Livet är toppen!

image305

Va konstigt att man inte kan acceptera att livet känns dåligt och göra något åt det. Just nu känns det väldigt bra att N och jag gjorde slut, för nu mår jag så mycket bättre än vad jag gjort på ett bra tag. Shit killar gör att man blir ett pucko! Men samtidigt längtar jag efter att få träffa någon som man kan planera livet med, längtar!!

Men under tiden får man väl ha skoj :) Idag gick jag upp och åkte till Sickla för att handla tyg men råkade visst komma hem med lite annat oxå, tex en ny vårjacka för 149 kr.

Detta shoppade jag idag:
♥ Blå jacka i skepparstuk från HM149:-
♥ Puder 89,50
♥ Schampoo, balsam, hårkur och mousse ur serien PCH från Åhlens 202:-
♥ Tyger och kantband till flera korsetter 261:-
♥ Fuktkräm och två ansiktsmasker från Apoteket 87:-

Gilla jackan jättemycket och jag kunde ha storlek 40 :D *dansa glädjedans*
Hann sitta lite i solen oxå men sen när jag kom tillbaka till Fisksätra så var det inte så varmt längre och solen gömmer sig bakom moln. Därför ska jag först betala räkningar och sen ska jag ta och städa här. Kan inte sitta och sy om det är stökigt. Har en så bra idé till en korsett så nu ska jag testa den. Beställde skenor från UK imorse så hoppas de kommer innan den 10/5, de borde göra det iaf :)

Mina nya converse är super! Sååå snygga :D Jag kunde dessutom ha ett par jeans på mig idag som jag inte kunnat ha på ca 1 år. Det här är toppen!!!!

Inga kommentarer: