söndag 16 mars 2008

Leka hemmafru

image257

Muffins med vit choklad och hallon

Idag blev det mycket gjort, det känns toppen :) Har lagat lasagne, muffins med vit choklad och hallon samt ost & skinkgifflar. Just nu sitter jag och väntar på att min bror Linus ska skicka en bild på sitt nya hår. Han skickade ett sms och sa att han höll på och klippa sig. han har ju haft långt lockigt hår i några år nu, ända sen vi tog bort hans dreads. Spännande o se hur han ser ut nu då :)

Det känns så himla skönt här hemma, städat. De gör att jag känner mig lugn. Imorgon börjar jag kl 09:45 så jag får lite sovmorgon kan man säga, skönt! Skönt att veckan bara har 4 arbetsdagar och till helgen är det påsk. Ska ta mig upp till Mockfjärd och hälsa på familjen, längtar!

image259
Mockfjärd


Inga kommentarer: