söndag 27 januari 2008

Grrrrrrrrrrr!!!!!!

image201


Sitter hemma och förbannar mig själv! Ska sy klart Malins korsett och vad händer? Jo jag har lagt tråd plus kantband på ett bra ställe så det inte skulle komma bort men nu är de borta! Fy 1000:an!!!!

Jag bor ju på 32 kvm så helt hopplöst o hitta det borde det väl inte vara men just nu har jag letat överallt och inte sett röken av dem.. Blir så trött!!!!
image202

Ska ta och grilla en kyckling i ugnen och se om jag får några minnen av var jag lagt grejerna, annars får jag ju handla nya imorgon efter jobbet. Får återkomma lite senare...

...............

image203

Hmm lite av en otursdag idag, sover massor och vaknar och känner mig lite off sen klämmer jag ena fingret i symaskinen och fy tusan det gjorde så ont att jag nästan började gråta. Efter det så letade jag efter en trådrulle i 2 timmar, ger upp och tänker: Jag har nog glömt den i Mockfjärd! Ringer mamma och precis när jag frågar om hon sett den kommer jag på att den ligger i en svart väska här hemma. Bra det iaf! Har sytt lite men är inte klar än. Kommer en massa annat i vägen hela tiden :/

Var ut med sjuksyrran igår men han var trött och vi åkte hem tidigt, kanske lite tråkigt men mår man inte bra så är det ju inte så kul o vara ute. Jag somnade rätt fort bara vi kommit hem till honom. Är mysigt o ligga bakom honom o mysa när han ligger o ser på serier. Tanken är ju att jag oxå ska titta men jag somnar hela tiden :)

Den här veckan har jag endel att fixa med, måste tvätta på tisdag. Spelar ingen roll vad som händer, jag SKA tvätta. Så ska Malins korsett bli klar helt o hållet. Ska se till att träffa Emmy och så måste jag köpa presenter till Linus och Oliwer som fyller år snart. Tänk att de små pluttarna blir 20 och 17 år.. jisses vad tiden går. Borde även boka tid för tatuering på www.salvationtattoo.se

Ska nog ta och fixa lite här hemma nu. Blir så stökigt så ofta här :/

Inga kommentarer: