tisdag 29 januari 2008

glatt som i rosa



Igår fick jag mitt lila usb-modem, det är rosa :) Man blir lite glad av färgglada saker. Just nu behöver jag sånt man blir glad av. Tycker det här mörkret är otroligt jobbigt just nu. Jag som aldrig brukar påverkas av mörkret, är ju våren som har varit den jobbiga perioden för mig. Ifs så känns det som tidigt vår ute så vem vet min knopp kankse är förvirrad???
Den här veckan känns lite stressig som alltid innan jag ska åak iväg. Har många saker att hinna med och hinner inte träffa sjuksyrran :/ Fast han sa igår att han kände sig sjuk så kanske lika bra att inte ses. Jag vill inte bli sjuk!!!

Det ska bli så himla skönt att komma hem till Mockfjärd i helgen och mysa med familjen :) Blir tårtkalas på lördagen och sen på söndagen tänkte jag mest slappa innan jag ska åka tillbaka till Sthlm.

Nu håller jag på och tvättar, blev två maskiner så jag måste iväg strax och hämta tvätten. Sen ska jag laga piroger är tanken, men tiden rusar iväg.. Jag hinner inte med!!!

Inga kommentarer: