onsdag 12 december 2007

ett litet problem

märkte att min skitdator inte fungerar ihop med min nya kamera. DUMT! fast nu så får jag kanske det gjort, att skaffa nya dator. skulle behövt göra det för länge sen.

Idag fick jag sova ut, förutom att Niklas väckte mig lite när han gick upp. när han hade gått somnade jag om och sov en stund till :)

Har hittat ett tyg till din korsett nu Malin :D Jag hoppas att du kommer gilla det, tycker själv att det är jättefint :)

Fick ju flera kokböcker av Niklas när jag fyllde år och ska nu baka en kaka ur "två systrars söta" blir havrekaka med valnötter och russin sen blir det samma kaka fast med jordnötssmör och choklad. Hoppas det blir gott för jag tänkte bjuda på dem ikväll när det är heroes-dejt :)

Så har jag köpt grejer så jag kan göra pepparkakor :D Fy tusan va skoj det ska bli :))
Tänkte ta med till jobbet imorgon och bjuda på till morgonmötet eller fikat på eftermiddagen.

Nä ska väl ta och baka på nu då :)

Inga kommentarer: