måndag 19 november 2007

Trött? Jag?


Idag vaknade jag hemma hos sjuklingen, var rätt trött för han snarkade mkt i natt. Men han är ju sjuk och halsen bråkar, försökte puffa lite på honom men helt ärligt så var jag själv jäkligt trött och då orkar man inte röra sig ;)
Gick upp vid 06:15 och iväg till jobbet, där jobbade jag på i 4 timmar sen var min arbetsdag över :)

Sitter här hemma och fryser, är alltid så kallt här :( Är nog dax att köpa ett värme-element eller något sånt.
Ska sy färdigt en korsett idag, har tre stycken jag håller på med men två av dem är såna jag bara sytt för att det är kul. Nu måste den ljusrosa med vit spets bli klar så tjejen som beställt den slipper vänta så mkt längre :).

Tog en bild nyss där jag har håret uppsatt, ser rätt sliten ut sen tog jag ner håret o tog en ny bild, ser inte alls lika trött ut när håret är nere tycker jag.. konstigt vad frillan kan göra mkt.. samt hur ljuset ändras.. kul med foton. Hoppas jag får en kamera när jag fyller år, blir besviken om jag inte får en. Fast då får man väl köpa sig en själv :)

Min plånbok tycker att lönen ska komma NU!!! Vore iofs bra om de som köpt grejer av mig på tradera betalde men gissar på att även de har dåligt med klirr i kassan. Mkt störande!!!

Dax att äta lunch sen sätta igång med dagen :)

Inga kommentarer: