tisdag 13 november 2007

Äntligen!!!!

Idag fick jag mina nya converse, tyvärr snöade det en massor här idag så jag kan inte ha dem på mig ute. Men nu är de här iaf så som jag har längtat efter dem :) Var supersnygga irl oxå :D Här i sverige kostar de minst 649 kr jag köpte dem för 29 dollar så med frakten betalade jag ca 410 kr. Jäkligt bra med eBay ibland :)




Nu borde jag ju bara hitta ett par till skor som funkar i snö. Fast är så svårt :/ Kanske kan titta efter ett par nu på lördag då jag troligen ska till Dalarna. Gå och shoppa i kupolen är rätt trevligt :)

Ska ta och baka en kladdkaka snart, så N kan få smaka lite =)
Har varit ledig idag och fy tusan va skönt det har varit, imorgon jobbar jag bara 4 timmar 7-11.

Nä ska ta och plocka ihop lite här sen ta det lugnt o läsa lite.. och titta på mina fina converse ..


Inga kommentarer: