tisdag 25 september 2007

Jakten på drömskorna!

Idag inledde jag den fysiska biten av jakten, att hitta mina drömskor. Jag har sett ett par converse som jag MÅSTE MÅSTE MÅSTE ha. Efter att ha varit överallt (kändes det som iaf) Så fick jag beskedet att Radical Sports skulle ha dem men tyvärr visste inte snubben på NK Street vart Radical Sports hade sin butik i sthlm. Så jag fick ju inse att jag inte skulle hitta dem idag. Men har kollat upp butiken på nätet och på torsdag ska jag fortsätta jakten, finns ett litet hopp om att drömskorna finns i den nya "sko-gallerian", Feet First , på drottningatan 50 som öppnar på torsdag. Så jag håller tummarna och det är dessutom tur att jag börjar jobba kl 15 på torsdag så man hinner dit. Annars jobbar jag sent den här veckan.

Köpte en till jacka idag, en svart som nog är förra årets kollektion från HM. Den var på rea så den kostade mig bara 298 kr. Jättebra juh! Den röda jackan jag köpte förut känns helt fel så jag har lagt ut den på tradera, hoppas nån vill ha den så man slipper slösat bort 700 kr på ngt man inte vill ha :/

I går blev det officiellt att jag är kampanjansvarig på C O :D iofs "bara" ett vik men det är på 1 år, så det känns väldigt bra! Heltid och en fast inkomst är inte direkt något jag är van vid. Verkligen toppen kul oxå att få lite mer ansvar, den 15/10 börjar jag som en av två kampanjansvariga. Just nu får jag hjälpa till men har inte helt ut tagit över än.

Mms är en rätt bra grej kom jag på idag! Eftersom jag helst shoppar själv så blir det ibland svårt att välja. Man saknar helt enkelt någon att fråga om råd, så idag kom ajg på den smarta idén att mmsa min pojkvän och se vad han tyckte om kläderna jag provade. Han gillade den jackan jag tillslut köpte, bra pojkvän jag har :D

Jag saknar min mamma så mkt ibland, dumt att hela min familj bor 30 mil bort. vill kunna gå o fika, shoppa eller bara umgås med min mamma. Bra att hon är med på facebook iaf så man kan snacka lite där förutom alla telefonsamtal.

Nu måste jag sätta mig och laga en korsett som legat här hemma ett tag nu, symaskinen fungerar ju nu så det är hög tid att ta tag i det där nu.

Inga kommentarer: