lördag 19 maj 2007

Mockfjärd - 30-års middag - vila

image69

Visst är de söta mina små snuttetras-fåglar. Egentligen är det en näsduk men iaf så ska jag ha de fåglarna som tatueringmotiv nån gång framöver. Ska ha 4 st :) en blå, en röd, en grön och en brun. Är hemma i mockfjärd och ska idag iväg och fira Malin som fyllt 30 år. Känns lite konstigt att vi är så gamla. Tiden har gått väldigt fort..

Jag har även bestämt mig för att nu måste jag börja äta mer reglebundet och nyttigare. Vågen visar nämligen 70 kg på morgonen :( Känns som det är minst 5kg för mkt. Mitt BMI är på över 27 vilket är övervikt, illa illa.

Hade det riktigt trevligt på onsdagskvällen då jag var och såg Blades of Glory med "Sköldpaddan". Jag åkte hit till Mockfjärd i torsdags och ska åka tillbaka till Sthlm i morgon. Är alltid skönt att komma hem hit men den här gången var det väldigt lugnt då Poopi inte finns längre. Väl hemma i Sthlm så ska jag se till och fixa köket lite, har fått en trasmatta jag ska ha där och tror det kommer bli bättre än det var innan. Golvet hemma hos mig liknar det som fanns i duschen på gymnastiken när man gick i skolan. Äckligt!

Måste sätta mig och fundera på vilken frilla jag ska fixa till kvällen, den måste tåla en cykeltur i eventuellt regn :/ Raka av mig allt? ;)

Nä får väl rapportera om kvällen imorgon!

Inga kommentarer: