tisdag 15 maj 2007

Fröken Blåmärke 2007

image68

Jag börjar bli rädd för mig själv! Det där blåmärket har jag fixat på egen hand genom att klia mig, verkar mycket mysko. Sitter på baksidan av vaden och är rätt stort, ser inte bra ut :/ Ser ju att ha gjort väldigt ont men det har de ju inte.. hmm kanske nån brist på ngt? Dax o äta lite vitaminer..

Ikväll ska jag göra tusen miljoner saker känns det som men ändå sitter jag här.. inte bra.
ska sy en korsett, packa väska för vistelsen i Mockfjärd, se till att lägenheten är städad o fin.. ja o så några andra saker jag just nu glömt. och klockan är redan 21,35 ajdå.. jobbade till kl 19,15 idag och kom hem 20,40 så har slöat rätt länge nu. Dax o äta några mackor o sen skärpa mig.

Hoppas jag hinner träffa Sköldpaddan imorgon, film av ngt slag var det tänkt. =)

Nää nu har jag inte tid o sitta här o babbla strunt..

Inga kommentarer: