onsdag 2 maj 2007

Hårror ;)

Har kollat igenom gamla bilder på frillor jag haft. Och ja det är hårribelt!
Tänkte ge lite smakprov på hur det sett ut. börjar från ungaår och går framåt till idag.

Jag är liten och fett glad!
image31

Jag är fem år och går på lekis.
image30

Det var midsommar och året är troligen 1986, hey man är långhårig iaf =)
image29

Jag är 11 år och har precis fått en kattunge när vi var på semester i norra Dalarna.

image32

Jag är 17 år och vill inte vara som alla andra.
image33

Jag är 21 år och tror jag är så annorlunda och tuff. Blå mejk var inte så hett ;)
image34

Flyttade till Uppsala 1999 och glasögon var hett. Frisyren var sne och konstig.
image35

Träffade en kille och blev läskig .. (fast bara för ett kort slag)
image36

Var 24 år och åkte på SAMA med stort hår.
image37

Klippte luggen sne.
image38

Klippte mig kort
image39

sparade ut håret
image40

och började använda löshår
image41

Sen hade jag mer löshår i
image42

sen blekte jag håret och färgade lite rosa
image43

sen klippte jag mig kort
image44

och kortare
image45

och jättekort
image47

Sen blev det extensions i en vecka sen ångrade jag mig.
image48

Sen blev det kort och blont i ett år. Men vips var håret längre.
image49

Sen fick jag för mig att rött var snyggt!
image50

och rödare

image51

och svart
image52

Så var jag 27 år och fick jag för mig att syntetiska dreads var bra igen

image53

ny färg varje vecka
image54

och så lite rosa
image55

sen blev det mörkt kort hår.
image56

och ja jag hade längre mörkt hår och klippte sen av det igen och sparade ut det igen.

image57


Nu har jag brunt hår.

image58

29 år och på jobbet kör jag den här stilen när jag orkar dölja morgonfrillan
image59

Nu har jag faktiskt utelämnat några hemska frillor jag haft. Kanske borde göra en lista över de fulaste jag haft. Isch!

Inga kommentarer: