lördag 31 mars 2007

Så kan det gå :/

image19

Jag har alltid tänkt att choklad med frukt o mandel är väl ändå bara tanter som äter. Igår fick jag för mig att jo det är nog jättegott så jag köpte mig en och oj det var ju gott så nu är jag väl tant  :O

Den här tanten måste dessutom börja skärpa sig ordentligt, så det där var den sista chokladen på länge. Började läsa i min bok om GI och tycker att det verkar vara ett bra sätt. Får se hur det går att följa det då. Är ju inte så inne på att äta ägg varje morgon.

image20

Idag vaknade jag tidigt eftersom jag somnade tidigt igår. Har suttit och skissat på min nästa tatuering. Den ska pryda min vänstra arm. Stor och blaffig ska den vara :D Den ska vara i färg tror jag och bestå av blommor som den här ovan. Ska även fixa högra armen lite mer, måste fylla ut den jag har så den täcker mer av armen :)

Ska iväg till Sollentuna och gå på skönhet- & hälsamässan med E. ska bli skojs för vi har inte setts på länge känns det som. Ska nog klämma ner lite sushi i magen då oxå :D

Nä dax att duscha och börja fixa sig lite nu.

Inga kommentarer: