torsdag 29 mars 2007

Nedrans!!

image17

Idag fick jag nog! Mätte mig själv och insåg att nu har det blivit lite för mkt choklad och grädde för min del.
Vågen säger ju rätt klart att det inte är helt okej men jag har även börjat känna av blodrtycket så nu måste jag ändra mina matvanor. Hittade även gamla anteckningar från slutet av 2004 då jag var en duktig flicka o tränade på gym ofta. Midjemåttet var tex 7 cm mindre då. S J U centimeter!!! Nu får det vara nog!

Måste planera in några dagar när jag måste träna, har nämligen årskort på ett gym men har nog bara varit där max 10 gånger sen i oktober förra året:( Men nu jäklar får det vara slut på slöandet.

Ska iväg o jobba idag och sen hem till Emmy för att hjälpa till i dreadsfabriken. Sen imorgon jobbar jag heldag, när jag kommer hem ska jag ta o rensa i kylskåpet. Finns nog mkt onyttigt där.

Jag får återkomma med ny bild på den nya MijaMaria senare i vår/sommar :)

Alltså vilket väder det är ute, nästan så man blir lite desperat efter nån att hålla anden o mysa med.
Men bara nästan ;) Förhållanden känns fortfarande lite läskigt, så jag får nog ta o jobba lite med mig själv innan jag ger mig in i något. Sen är det ju så svårt att träffa någon som känns speciell. Lite kräsen måste man ju vara ;)

Inga kommentarer: