söndag 4 mars 2007

Jävla astmagubbe ;)



Nu i helgen så var det en gubbejävel här. Han var mycket trevlig dock verkade han något trött. Vi satt o åt gott och snackade och det var ja riktigt trevligt. Jag hade ju jobbat hela dagen o kände mig något sunkig men sånt glömmer man när sällskapet är sånt att man slappnar av. På lördagen skulle jag upp o jobba igen så när jag kom hem vid halvsju-tiden så låg den trötta astmagubbjäveln o sov. Vi missade ica precis, de stängde visst kl 19 och vi kom dit en minut över. Hittade lite mat på en annan affär här i centrum och hem o så fick han laga mat. Mycket gott blev det. Sen soffa och mysa o se på TV. Så idag åkte han hem till sin stad, känns som en bra helg.  Känner mig utvilad fast jag jobbat, mycket bra :D



En tråkig sak med helgen var att min fina blomma som mamma skött om åt mig i några år börjar vissna så fort den kom hem till mig *attans* :/ Och jag undrar var min lingonvecka tagit vägen. Inte så kul när den bråkar man vill ju ha den övestökad.

Just nu håller jag på att göra två olika kycklingrätter så jag har lite lunch nu till veckan som kommer, ska få jobba 7-16 hela veckan + 9,45-17,30 på lördag. kommer vara trötter på söndag gissar jag på. Har många korsetter att sy dessutom, ska börja med två redan i kväll hade jag tänkt. Men får väl se hur det går med det ;)

Inga kommentarer: