torsdag 8 februari 2007

Soffa och platsbrist.

soffan

Idag fick jag soffan, ÄNTLIGEN :D Skulle montera ihop den själv, fy fan det ska ajg aldrig mer göra. Hur svårt kan det vara att få dit 9 skruvar. Tydligen skitsvårt för nu är det två stycken som jag inte fick dit. Det får bära eller brista ;)

Har även haft besök av en elektriker som fixat lite med ett telefonjack jag haft i badrummet, så nu är det borta :) Och så har det varit nån vvs snubbe här o skruvat lite på kranarna. Så nu ska ajg väl få vara ifred hoppas jag.

Mitt stora problem just nu är var tusan ajg ska ha min dator, den får lixom inte plats :/ Så den står väldigt provisoriskt just nu. Vill ha hit en matta o ett bord oxå så blir vardagsrummet fint :)

Lekte med håret idag och det blev denna frilla :) Gillar den jättemkt o skulle gärna gå såhär jämt men vem tusan orkar fixa håret hela tiden?

Ska nog ta o sätta mig o sy lite nu så jag blir klar med alla korsetter som ligger o skräpar här hemma. sen blir det att provsitta soffan i några timmar :D

Inga kommentarer: