söndag 3 juli 2011

Återblick

För exakt ett år sen så höll vi på att planera för vårt bröllop. Det var mycket funderingar kring håret. Ett tag tänkte jag ha denna hårkam i skallen men som tur var ändrade jag mig ;) Nu är det min mans syster och även min ena brors sambo som har de problemen ;)

Japp 2 st bröllop i familjen i år, dessutom ska båda vara i augusti. Det ska bli riktigt skoj :) Jag har ju lite hårvånda ändå, måste få till färgen på mitt hår sen köpa lite löshår och tjoffsa i, locka lite så är det klart. :)






5 kommentarer:

Pernilla sa...

hårproblemet e löst för mig nu!:) men klänningen e inte färdig..den man väntar mest på just nu!

Maria @ Sixtens mor sa! sa...

åh hoppas den blir bra, såg den din mamma beställt så din lär ju oxå bli bra :)

Catharina sa...

Det är roligt med bröllop. Så glada och härliga tillställningar liksom. Ni är urfina på den där bilden också. Snygga polare man har:)

svartanova sa...

Vilket underbart foto! Så kul att vi hade samma färger i våra buketter. :)

Maria @ Sixtens mor sa! sa...

svartanova: tack så mkt, ja fotot är så levande tycker jag :D

ja riktigt tusiga färger är det :D