lördag 11 juni 2011

ink


Vilken dag. Sitter på balkongen som fortfarande har skugga men strax tar solen över. Skönt med lite vind och skugga. Sixten ligger i sovrummet och sover med golvfläkten bredvid sig. Andreas är på gymmet och plågar sig. Själv funderar jag på hur jag tänkte när jag köpte bikinitrosor i storlek40? Jag behöver STÖRRE :/ bikinitoppen passade iaf. Tur det :-)
Köpte en himla bra kjol igår på indiska, funkar även som en klänning :-) nä nu ska jag nog göra lunch. Må gott!

uppdatering: skulle ju skriva om tatueringar och kroppsuppfattning men det glömde jag bort.. kanske en annan gång då..
Published with Blogger-droid v1.6.9

1 kommentar:

Catharina sa...

Alltid jobbigt det där med bikinis, suck! Är det inte storleken så är det färgen, formen , modellen eller nåt annat......