söndag 19 juni 2011

funderingar

Sitter i sängen och känner mig lite dämpad, är nog dax att ta och boka besök hos vårdcentralen och se om jag kan börja med mina piller mot pms. De behövs känner jag :/

 Iaf så känner jag dessutom en sån kärlek som strömmar ut i mina kropp när jag tänker på vår son. Tänk va underbart! För ett år sen exakt skrev jag såhär: ..."Känns som tiden rusar på och jag hinner inte med. Är stressad av olika anledningar.
Bröllopet ger lite stress men den känns bra, jobbet däremot ger en stress som bränner i kroppen. Är inte så bra klimat på jobbet just nu, hoppas det förändras till det bättre snart..."
Livet är bra fint bara ett år senare. Va underbart. Har nytt jobb och en son, är gift och måste börja öva på att köra bil igen.. ojojoj det händer saker i Årsta ;)

Inga kommentarer: