tisdag 31 maj 2011

Kläder

Tänka sig, jag hade glömt bort att jag köpt flera par jeans när jag var gravid, precis i början. De kommer ju passa nu hoppas jag. Hittade dem i vårt förråd ( har packat ner alla mina sommarkläder förutom klänningarna) bland sommarkläderna. Dax att ta fram dessa oxå och se vad som kan behövas köpas nytt. Vet iaf att jag behöver massor av tights. Ska iväg på en shoppingtur nu i helgen med Andreas så kanske kommer jag hem med något då. :)

Sixten har äntligen somnat, hoppas han vill sova en längre stund. Jag vill sitta här i tystnaden och tänka, pyssla och planera. Beställde lite grejer från panduro hobby som har kommit, måste bara gå till ica och hämta ut dem. Var på ica tidigare men såg inte att jag fått ett sms där de stod att paketet fanns på ica. Så får gå när Andreas kommit hem om nu inte Sixten vaknar och är på BabyBjörn-humör.

Jag ska strax virka den sista rutan i mormorsfilten, sen blir det att fixa en virkad kant runt rutorna så är den klar :D Wiho!!!

Inga kommentarer: