söndag 29 maj 2011

Hemlagat

Nu sitter jag i sängen med en sovandes son bredvid mig. Han är nöjd och glad tror jag. Vi har haft trevligt besök av hans farmor och farfar. Fått mycket fina presenter :D och ätit god mat. Tagit promenad och sett på fotboll. En riktigt rolig helg.

Idag lagades det pizza till lunch, efter det tog vi och åt upp resten av tårtan. Himla god var den :D

Har fått ett väldigt sött kakfat av svärmor och svärfar, hjärtformat och vitt. Passade perfekt till fikat. Så äntligen har jag ett kakfat :D Nu fattas bara en snygg och bra tårtspade. Har tänkt köpa en hur länge som helst. Vill gärna ha en sån gammal i silver. Kanske ska ta mig in till nån second handbutik och fynda... Hade ju en tårtspade när jag bodde i Fiskis men den glömde jag där när jag flyttade :/ Rackarns.

1 kommentar:

Catharina sa...

Oooh, vad härligt med ett fint kakfat. Det har jag också velat ha länge men jag kommer liksom aldrig till skott..... Verkar som om ni haft en go helg! Det har vi med. fast idag är jag trött som satan efter en superkul kväll med goda vänner. Oj vad sent och oj vad mycket vin det slank ner men oj vad roligt vi hade...:) Nu ska jag ta med med mig min ena morsdagspresent (en finfin peelingduschcreme )in i duschen och fixa till mig lite inför kvällens middag. Ha nu en riktigt skön kväll med dina Torgèaner. Kramar!