onsdag 25 maj 2011

Dax för fler konstverk på kroppen.

Familjens tatueringar
Äntligen har jag kommit på min "Sixten"-tatuering. Woho! Nu är det bara att boka tid. Jag har dessutom bestämt att fixa min vänstra arm så den ser bättre ut. Har två pioner som jag själv tecknat på överarmen och visst de ser ok ut men själva utförandet är inte så bra och nu ska Nille på Salvation Tattoo få ta och tatuera dit mer blommor och blad. Kommer bli najs :D Ska ha mörka färger tror jag.. Bara att boka tider nu då. :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

å vad roligt! jag längtar sååå efter att tatuera mig mera! fast första prio är att lasra bort min gräsliga "sjöstjärna" på axeln :)

Lisa sa...

Vad blir det för Sixtentaruering då? :)
Jag har tänkt att göra nån med Isac på handleden, men vet inte riktigt hur än. Tar gärna emot tips! ;)