tisdag 17 maj 2011

:)

Har börjat att lägga plutten på mage när han sover på dagen. Han sover mycket lugnare då. Visst springer jag där och kollar så han inte vänt ansiktet neråt mest hela tiden men han sover lugnt o skönt iaf :)

I morse kände jag mig sjukt trött, vet egentligen inte varför. Antar att Sixten har stånkat mycket  i natt så min sömn inte varit så djup. Igår så blev det endel gråt, Sixten hade inte gjort nr 2 på 36 timmar så det kändes väl knorrigt i magen. Men nu så har han ren blöja och vi ska ut på promenad.

Är lite segt med vikten, vill ju gå ner mer i vikt.. eller storlek för att vara korrekt. Men är väl bara att kämpa på med mat och promenader. Just nu ligger vikten på 76 kg till mina korta 162 cm. Inte bra.. iofs vägde jag ca 74 kg när jag blev gravid. Kände mig smalare som gravid, lite knasigt. Men gick ju ner till 68 kg i mitten av graviditeten.

OMG! ser på cheaters och det är ju helt sjukt. stackars mskor som är med där.. nej promenad var det,

2 kommentarer:

Big D sa...

För mig är du ändå finast i världen. Å så länge lillfisen inte kan prata så tar vi för givet att han tycker detsamma :-)

Maria @ Sixtens mor sa! sa...

love U <3