måndag 25 april 2011

Påskledigt

Sixten och Andreas tar sig en dusch :)
Idag fick jag sova själv i sängen på morgonen, Andreas tog Sixten och de hade lite mys i soffan. Himla skönt att få hela sängen för sig själv i nån timme :) När jag vaknade så gav jag Sixten lite mat och så somnade han. När jag gick upp så höll Andreas på att städa. Solen värmde där ute. Andreas var i väg och tränade medans Sixten o jag tog det lugnt här hemma. Sen skulle vi överrask Anderas och möta honom efter träningen men vi hann bara några tiotal meter innan Andreas mötte oss. Så hem och äta lunch för att sen ta en promenad till Luma och sen förbi Globen Shopping men vi kom precis när de stängde. Typiskt! Jag fick en sjukt jobbig huvudvärk som inte vill släppa. Ska ta och dricka vatten och fundera ut nån kvällsfika.

Härligt väder vi haft denna påsk :D Har haft en mycket trevlig påsk men det ska även bli skönt med vardag. Tror jag ska ta och besöka jobbet nu i veckan, antingen imorgon eller på torsdag eller fredag.. får höra med sixten o se vilken dag som passar honom ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Sötnos =) Jäklar va han har växt, ansiktet har förändrats ganska mycket sedan han föddes, nu börjar man se hur han kommer se ut :)

Kram E+W