tisdag 5 april 2011

Matlagning och rutiner

sötaste flugsvampspojken.
Idag har jag försökt att få Sixten att sova utan att tutta på mig. Nu har han legat o sovit själv i över 1 timme. Hurra för Sixten!

Ska strax göra en kycklinggryta så jag hoppas sonen vill fortsätta sova ett bra tag till. Läser endel bloggar som handlar om mat och bakning och idag så ska jag testa ett recept från matbloggen kryddburken. Kommer dock göra om receptet lite då vi inte har så många olika löksorter hemma. Men blir nog gott ändå! :D

Något jag märkt nu denna vecka är hur svårt det är att få i sig lunch. hoppas vi får in lite bättre rutiner snart så jag hinner fixa lunch. Idag blev det skinkmackor. Imorgon borde jag ju kunna värma på dagens middag. Ska bli skönt på torsdag då Andreas kommer vara hemma. wiii :D

3 kommentarer:

Pernilla sa...

mkt söt flugsvampspojk:) va gulligt han ligger med händerna:)

Mamma sa...

Hoppas att det går bra för dig. Kramar till lilla Sixten och dig.

Mamma

Maria @ Sixtens mor sa! sa...

Det går fint :) kraaaam