fredag 8 april 2011

maktlös

Usch Sixten gallskriker mest hela tiden idag. Inget vi gör är bra. Det skär i mitt hjärta att höra hans skrik. Samtidigt blir jag så himla trött. Har sån tur att denna helg är mina svärföräldrar här och de tar ju gärna Sixten så mycket de kan. Just nu är de och Andreas ute på en barnvagnspromenad. Vi hoppas att Sixten ska få lite ro i kroppen och sova lite. Har inte blivit mycket av den varan idag. Vi som har haft så bra rutin med sömn i flera timmar på eftermiddagen. Men inte idag. Stackarn har väl ont i magen gissar jag på. Svårt när man inte vet vad som är fel... :(

2 kommentarer:

Lisa sa...

Ja, det är verkligen inte lätt när dom små är missnöjda :( Det värker i en på ett vis jag aldrig hade kunnat föreställa mig tidigare.

Isac hade så fina rutiner till en början, men allt vändes upp och ner i början av veckan när magen började krångla. Hoppas Sixten klarar sig från det och att det bara va en engångsgrej!

Catharina sa...

Usch vad jobbigt men det blir väl bättre... Kul för "svärisarna" att få gosa lite med godingen. Ha en fortsatt mysig helg. ( Om du undrar varför din länk inte längre finns hos mig så vet jag inte.... Vi har ju ny mall och du är bara borta och det funkar inte:( Men skam den som ger sig....