tisdag 26 april 2011

amning vs flaska???

Jag har en fundering på om det är bröstmjölken som gör Sixten gnällig och orolig eller är det ersättningen eller kombinationen. Kanske ingen av dem alls. Så himla jobbigt att se sin lilla plutt gråta så tårarna rinner :( Imorgon är det jag som köper minifom. Får inte glömma det!!!!! Vi ska till BVC imorgon för att mäta och väga honom. Får höra med sköterskan om hon tycker jag ska köra på som vi gör nu eller om vi ska testa något annat. När han bli sådär ledsen kan han bli helt okontaktbar och det känns obehagligt. Samt att han blir så arg när han helt plötsligt inte får något tag om bröstet när jag ammar honom och vips är han skitarg och tårarna rinner på honom av all gråt. Stackars plutten :( Självfallet kan alla ha en dålig dag med magont så jag hoppas det löser sig snart. Vi vill ju ha mer av den härliga goa Sixten vi ser när han mår toppen :D

Återkommer med rapport från BVC imorgon!

2 kommentarer:

Pernilla sa...

stackars lilla Sixten:( hoppas det blir bättre snart! Kram till er!

Maria @ Sixtens mor sa! sa...

jaa det hoppas jag med :) kraam