söndag 6 mars 2011

söndagshäng i sängen

Vaknade tidigt i dag med. Kanske ska man gå upp och fixa sig en god frukost. Mysa runt och sen lägga sig i sängen igen. Låter som en plan!

Igår var vi på bio och såg The King's Speech, den kan jag rekommendera :) Lite annorlunda att sitta i en biosalong och känna sig ung. Var många 50-taggare där och många med riktigt torr humor ;) De skrattade ju på "fel" ställe.. Hade lite svårt att koncentrera mig på filmen mot slutet då jag började känna av lite förvärkar men jag överlevde det. Efter filmen gick vi från Sickla till Sickla Udde och tog tvärbanan hem. Sen hopp i säng och sova för att vakna med ont i huvudet. Jiha! Men tror att den goda frukosten kan hjälpa mot huvudvärken.

Idag blir det nog att virka fler mormorsrutor. :D

2 kommentarer:

Lady Thirty sa...

jag vill också se den filmen!

vet du jag läste din sista mening alldeles för fort och såg mormorsrutorna som mockarutor :D haha tror att det är nån som vill äta nåt smaskigt idag :D

ha det gott!
kram

Maria @ Sixtens mor sa! sa...

åh mockarutor låter ju väldans gott :) godare en trådiga mormorsrutor iaf ;)