fredag 18 mars 2011

nätshopping

Beställde 3 plagg från Lekmer.se och idag hämtade jag ut dem. Den med äpplen är i storlek 56 så den hoppas jag att Sixten ska kunna ha i April/Maj. De andra med ugglor är större så de får han ha i sommar :)

Just nu är det skönt att kunna nätshoppa o slippa springa runt. Men så hoppas jag att vi får tid att handla i butiker senare i vår. Lär ju behöva mer kläder längre fram. :)

Men va kul, slog precis upp nya nr av Amelia. Tänkte att det var dax att prova en tidning jag aldrig läst och där ser jag ett bekant ansikte. Pinglan Catharina. Kul att se nån man känner i tidningen :D Bra början på läsningen minsann :D

2 kommentarer:

Catharina sa...

Oj, oj då! Så du såg mig minsann. Kul att man glädja någon med sin gamla nuna ibland, hahaa! Dottern tyckte jag såg konstig ut. Typiskt döttrar?:)Synd bara att det var den småtrista jobbfrågan som de tog med. Fick en fråga om skor också. Gissa om jag lobbade för high heels:) Ballerina not liksom:) Fast jag vet att du älskar såna där små skor Maria;)

Emmy sa...

Hihi, vet du jag tänkte köpa Ugglepyjamasen till Sixten eftersom den såg ut som din tatuering. Men sen tyckte jag att den var för stor eftersom det inte fanns i strl för nyfödda så jag la ner det...var ju tur :P