torsdag 3 mars 2011

en tröttsam dag

Vilken dag! gick upp vid 7 för att vi skulle till MVC, väl där hade det blivit något fel men tillslut så fick vi komma in. Allt var bra :) Sixten är inte fixerad än men ligger rätt iaf. Åh kan han inte komma snart!!!

Sen gick vi och fikade lite och så var det dax för Andreas att åka till jobbet. Jag åkte hem och åt frukost sen tog jag det ganska lugnt, bakade maränger och sen tog all energi slut. La mig o somnade vid halvtvå-tiden och vaknade vid halvfem. Är ändå trött :/

Känner lite förvärkar och önskar att vi hade ett badkar. Så skönt det vore med varma bad. Skulle ligga där heeela dagarna ;) Imorgon hoppas jag på mer ork. Nu blir det duscha och sen soffhäng :)

2 kommentarer:

Catharina sa...

Ja, usch vad segt att gå hemma och vanka & vänta..... Skynda på nu lille Sixten! När jag väntade Sebastian så hann jag aldrig så långt som till den där sista sega tiden. Han ville ut i v 37 den busen... Fast jag hade havandeskapsklåda de sista typ två veckorna vill jag minnas. Vidrigt och jag höll på att riva sönder mig... Fast det var mysigt att vara gravid men som sagt så vill man ha ut dem på slutet och det illa kvickt:) Vanka på och ta hand om dig! Kram kram

Maria @ Sixtens mor sa! sa...

Jaa verkligen! Jag tror sixten kommer den 11:e, eller hoppas det. Vore skönt att bli av med magen och få gosa bäbis nu :) Har tackolov inga större graviditetsbesvär så jag glider ju mest runt o längtar efter bäbisen. :)

kraaam