lördag 26 februari 2011

Oj va motion

Nu har vi fikat på kakorna och bullarna jag kirrade i veckan. Sen kom solen fram så vi gick till Liljeholmen. Tog nog en 35-40 minuter enkel väg. Sen in på jobbet och låna toan och så lite shopping. köpte en parfym på min favoritbutik Perfect Lifestyle :) Sen var vi in på lite andra butiker och så en promenad hem. Så mycket motion var det länge sen jag fått, kan säga att det känns oxå. Är ganska trött nu, mina föräldrar ligger och vilar, fast de gick ju upp kl 5 imorse för att åka hit så klart de är trötta. Om 40 minuter ska vi till LA Bar och äta. Sen blir det väl hemfärd för dem. Ikväll kommer min bror Petter med familj. SKOJ! :D

Ska visa hur fint min morbror fixat med strömbytarna senare oxå, känns fint med enhetliga i hela lägenheten.

Hoppas alla har en fin lördag!

Inga kommentarer: