lördag 12 februari 2011

lördagsnöje

en gratis och två billiga.
Som han ska gosa i denna.




















Idag så började jag dagen med att städa sen så var jag iväg till Liljeholmen och shoppade. Fast innan jag åkte dit gick jag och Andreas till en barnklädesbutik här i Årsta och köpte två plagg, söta byxor och en hoodie.

I Liljeholmen köpte jag hårfärg så nu har mitt hår en mer jämn brunfärg. Bali-blekningen är borta, solen där blekte ner mitt hår i massor. Sen blev det en mysig overall till Sixten och en bh till mig. Var även in på jobbet och köpte några ramar så nu ska det fixas en bröllopsvägg. Kommer bli tjusigt :D

Andreas såg på fotboll och jag låg och vilade nu på eftermiddagen sen gick vi till en kinakrog här i Årsta och åt middag. Var sådär, inte tokgott men helt ok.

Nu ser vi på Pirates of the Caribbean - vid världens ände.  En mycket trevlig lördag!

Inga kommentarer: