fredag 25 februari 2011

i helgen

Imorgon så kommer mina mamma och pappa plus min morbror. De har lite bäbisgrejer med sig! Då ska jag packa klart bb-väskan. De kommer även ha lite älgkött med sig som vi fått av min morbror. Kanske blir en god middag  på söndag med min bror Petter (som är kock) och hans familj. För de kommer komma hit på lördagkväll :) Trevligt med en familjehelg :D

Jag ska strax ta mig till mataffären och handla lite sen blir det tvätt i några timmar och så besök av Emmy :D
Skoj början på helgen minsann.!

4 kommentarer:

rosemarie sa...

Hoppas ni får en riktigt härlig helg med nära o kära hälsa så gott ifrån oss här på västkusten :)

Maria @ Sixtens mor sa! sa...

Det ska jag göra :)
Ha det så fint ni med så får vi hoppas att ni får anledning att komma hit snart :D

kraaam

Lady Thirty sa...

hoppas att ni får en superduper helg!

kramelikram

rosemarie sa...

Ja oj va vi längtar:) men snart så ......