måndag 3 januari 2011

tankeställare

Idag hade jag en tid hos barnmorskan. Åkte dit fast jag har feber. Iaf så sa hon att jag borde gå hem redan den dagen jag har rätt att gå hem dvs den 20:e. Andreas tycker ju oxå det. Vi får se hur länge kroppen orkar. Det börjar ju bli bra kämpigt. Fick mig iaf en tankeställare. Måste bestämma mig snart, så de på jobbet har en chans att ta in nån. Vet iaf en tjej som vill jobba mer så kanske hon kan ta mina tider fram till 7 februari iaf. Sen börjar ju vik:et för mig. Usch gillar inte känslan av att känna sig svag.

På besöket hos barnmorskan så klämde hon på magen för att känna hur Sixten ligger. Hon trodde att han låg med huvudet neråt och rumpan uppåt åt höger.. eller så var det huvudet som var uppåt och åt höger. Tydligen lite svårt att känna exakt än så länge. Hjärtljuden var bra och mitt blodtryck var oxå bra. Härligt!

2 kommentarer:

Viola Vamp sa...

Åh vad bra! :)

Håller med dem båda, tycker absolut att du ska gå hem den dagen du är berättigad till.

Kram!

lady thirty sa...

håller med, ta det lugnt och gå hem den 20e!

kramelikramar