tisdag 11 januari 2011

Ledig tisdag.

Börjar inse hur min tid med havandeskapspenning kommer se ut. Inte fylld med pyssel som jag trott utan fylld av sömn. Så fort jag är ledig så sover jag. Idag så vaknade jag när Andreas skulle upp strax innan kl 7. Var nog vaken fram till halv tolv sen somnade jag och när klockan var 12:15 skulle jag vakna, det gick inte. 20 minuter senare tvingade jag mig själv att gå upp. Måste få i mig lunch eftersom jag ska in till söder o träffa Andreas om ett tag sen ska vi på föreläsningen på sös. Ska nog lägga mig tidigt i kväll för jag är t r ö t t. Har sån tur att jag får sovmorgon imorgon dessutom. Bra det!

I natt vaknade jag av att jag drömt om död  tror jag, hade sån olustig känsla i kroppen. Gick upp och drack vatten men känslan fanns där ändå. Somnade iaf om men vaknade nån timme senare helt varm o fortfarande den där känslan. Sen försvann den och Andreas stannade kvar i sängen o myste med mig lite. Sweet början på dagen :)

2 kommentarer:

lady thirty sa...

hoppas att din tisdag varit bra :) och att du känner dig någorlunda utvilad :)

kramelikram

Katti sa...

Hej Maria! Min dator krashade för ett tag sedan och alla favoriter försvann. Men så för några dagar sedan så kom gick jag in på din facebook och hittade din nya bloggadress. Var även inne på din andra blogg och kikade på din graviditet och din fina mage. :)
Snart e det ju dax för dej juh! Wow va häftigt.
Ska bli jättekul att följa din familj även sedan efter att Sixten e född. :)

Kram till dej! // Katti