torsdag 6 januari 2011

Honungsvatten


Oj så frisk jag ska bli nu ;) Har laddat med honungsvatten och Vitaminwell Reload.
Igår somnade jag strax efter klockan 21 sen sov jag i 3 timmar. Sen har det mest varit hosta och snora för min del. Har visserligen sovit lite men mest legat vaken. Tur att jag börjar jobba kl 14 idag. Andreas var iväg tidigt till jobbet idag. Jag vaknade vid halv åtta då var han redan borta.

Igår gick det bättre att jobba men började känna av smärtan på magen igår oxå, tror det är en muskel som blir trött. Har iaf besrättat för de berörda på jobbet att den 24:e kommer jag inte till jobbet. Hoppas de kan lösa mina tider snabbt bara. Tycker lite synd om dem..
Posted by Picasa

7 kommentarer:

lady thirty sa...

hoppas att du blir riktigt frisk snart!

kramelikram

rosemarie sa...

Stackars dig. Du behöver nog vila och tat lugnt skönt att du snart får vara hemma och pyssla om dig och Sixten i lugn och ro. Va rädd om dig och hoppas du snart mår bra igen Kram kram

Pernilla sa...

Krya på dig!!

Maria @ Sixtens mor sa! sa...

Tack så snälla ni är :D

Daniel sa...

Vila upp dej nu ihelg!!!

Viola Vamp sa...

Hoppas att du frisknar på dig riktigt snabbt! Det smarriga honungsvattnet gör nog susen, ska du se. :)

Kram!

lady thirty sa...

tack söta du för grattandet :D