lördag 22 januari 2011

Härligt.

TACK Lina för de fina bilderna. Ja idag fick jag lite bilder från bröllopet som en av gästerna tog.
Nämligen Andreas kusin Lina. 

Denna bild är en av favoriterna. Härliga färger. De fina dekorationerna fixade Andreas mamma Rosemarie. Det var snäckor från västkusten, pärlor, sand, ljus och blommor. Så fint var det :)

En annan härlig grej är att min bästis ligger o föder just nu, Wilmer är på väg.
Jag har så många frågor till henne. Så spännande!

Jobbade min sista dag idag. Det gick ganska bra men tyvärr så fick jag skit för det när jag var påväg hem. Sån smärta jag fick, magen stenhård och sixten helt lugn. Säkert av chocken ;) Fast väl hemma med lite pizza i magen o lite soffhäng med Andreas så blev det bättre. Hoppas det känns bättre imorgon :)

4 kommentarer:

Kristin sa...

samandragningar :) el förvärkar! ett smakprov på vad komma skall

rosemarie sa...

Oj vilken läcker bild! Ha nu en riktigt härlig tid och ladda för Sixten :) Lina var här igår o visa bilderna på facebook, fantastiskt vackra kort, ni är ett mycket vackert par!!!!!kramar från västkusten

Maria @ Sixtens mor sa! sa...

Va bra :)

Ja nu blir det att vila, fast Andreas har miljoner uppdrag åt mig ;) Dock börjar han inse att jag inte orkar så mycket :)

Ta hand om er!

kraaam

lady thirty sa...

nu får du ta det lugnt och vila, kanske pyssla lite och förbereda :)

hoppas att ni har en finfin söndag!
kram