måndag 24 januari 2011

Första dagen.

köptes på åhlens.

Så här ser lampan ut vi köpte igår. Vi gillar den så pass mycket att vi ska köpa en mindre variant att ha i fönstret i sovrummet.

Idag är det min första dag med graviditetspenning. Dagen till ära så sov jag hela natten förutom en enda kisspaus. Kändes underbart imorse vid 7 när jag vaknade av mig själv. Låg kvar i sängen och hörde hur Andreas gjorde sig klar för jobbet. Så slipper jag göra det samma. Härligt!

Efter vår shoppingrunda igår så fick jag ont på magen och under. Lite förvärkar och lite utmattning. Tråkigt att jag inte ens klarar av att gå en kort shoppingrunda. Fast bra att jag vet vad som händer om jag pressar mig. Lika bra att lyssna på kroppen. Uppenbarligen behöver den vila.

Idag ska vi på en föreläsning på FK. Spännande o se om vi kommer vara något klokare efter denna.

Ha en finfin dag!

Inga kommentarer: