fredag 21 januari 2011

Fixar fredag.


Ja då har jag varit vaken i 4 timmar, vaknar väldigt tidigt nu för tiden. Låg kvar i sängen o försökte somna om men icke. Sen satte jag mig i soffan med täcket och surfade lite. Innan Andreas skulle upp så la jag mig o gosade lite. Sen har jag lyssnat på radio och fixat med räkningar.  Ska ta och städa lägenheten om ett tag sen handla och laga lunch. Undra vad man ska hitta på för något idag då? Tror det kan bli en tonfiskgratäng även kallad tonfisk-shit (avis Malin? ;) )

Ska även anmäla föräldraledigheten, så att det är gjort.
Spännande spännande!

4 kommentarer:

Kristin sa...

vadå anmäla föräldraledig? Du får väl hav.pengar nu. då behöver du ju inte ta ut f.pengar...

Maria @ Sixtens mor sa! sa...

jooo men alltså anmäla hur vi ska ha det sen efter den 10 mars.. här planeras det i förväg :)

kristin sa...

aha :) du tänker så... ska du lägga in för ett år framåt oxå ;)

Malin of the Moors sa...

Åååååååhhh, tonfisk-shit!!! Det var jättelängesen jag åt det. :) Måste nog laga det i helgen... ;)