lördag 1 januari 2011

Årets första.

Jaha då har ett nytt år börjat. Sov länge och sen gick vi upp och såg en film. Andreas har lagat goda pannkakor och jag har mest gått runt och ojat mig. Magen känns spänd och jag känner mig stupmätt hela tiden. Inte så skoj. Ska jobba imorgon, öppning och stängning. Hoppas alla som ska jobba kommer, blir knepigt annars.

Gårdagen var lugn, jag jobbade till kvart över fyra. Sen hem och vila lite och laga mat. Blev en massa olika smårätter, lite tapas-aktigt. Andreas hade köpt chili cheese till mig :D Älskar den mannen! Till efterrätt lagade jag en smulpaj. Tycker att helt vanliga enkla efterrätter är underskattade.

Vid tolvslaget så skålade vi i cider, och sen blev det sängen. Andreas är sjuk och hade ganska mycket feber igår så att han ens orkade göra allt han gjorde tidigare på dagen är ju helt underbart. Vi såg på en film på kvällen, en mkt smörig en. Skönt att sitta i soffan och bara slöa.

Idag har Sixten testat att träna extra mycket känns det som. Han har hittat på något nytt, vet inte vad han gör men det känns lite lustigt iaf. Ska se om jag törs gå ut till Andreas i TV-rummet, han ser på fotboll. Det är på liv o död ska ni veta.. bäst man passar sig!

Ha nu ett underbart år framför er!

1 kommentar:

Big D sa...

Det är lugnt gumman. Vårt lag vann :-)