lördag 11 december 2010

Tidig morgon i årsta.

Sitter i köket och har nyss ätit frukost. Om 50 minuter ska jag vara på jobbet. Idag är det jag som är bossen ;) Det känns lite stressande att behöva jobba en hel helg men samtidigt så är det ju bra. Blir ledig på tisdag och måndag är bara en halvdag.  Längtar efter min nya mobil, ska bli skoj att ha något o leka med igen ;) Är ju så himla snällt av min man att ge mig en telefon och mini-pc. Fast ska erkänna en sak... jag betalar faktiskt en del på mobilen själv. Nån måtta på bortskämdheten får det vara :) Men jag trodde jag skulle få en bok eller ngt sånt.. På måndag blir det nog julklappsfix innan jobbet. Skönt att ha det gjort.

Nu får ni ha en riktigt bra dag!

1 kommentar:

lady thirty sa...

vilka fina presenter!!!
jag är också ledig på tisdag och då blir det shopping i Stockholm :D

ha nu en bra helg även om du är på jobbet :)

kram