tisdag 28 december 2010

Shoppingeftermiddag.

Idag skulle vi kolla bil efter jobbet men vi tog en shoppingrunda på Åhlens City. Jag köpte en bodylotion och en parfym. Fick en parfym i födelsedagspresent av mina föräldrar men alla mina parfymer är nästan slut så jag tog o köpte en av favoriterna "Pretty" Har du nån favortparfym? Tipsa mig :D vill hitta nån ny doft.

Andreas köpte tröjor, han hittar alltid något att köpa  på rean. lyllos honom! Vi kollade även in lite saker till Sixten. Men köpte inget. Hinner nog med det lite senare :)

3 kommentarer:

Viola Vamp sa...

Favvoparfymer: CLEAN "Warm Cotton", Paris Hilton "Heiress" (verkar ju oseriöst med hennes parfym, men jag lovar - den är asgod!), Christian Dior "Pure Poison" (dock för tung för vardagen) samt Dolce & Gabbana "Light Blue".

Kolla på nordicfeel.se samt parfym.se, där säljer de parfymer svinbilligt samt i riktigt stora förpackningar. En 60 cl-flaska kostar ungefär lika mycket som en 30 cl på stan.

Maria @ Sixtens mor sa! sa...

åh tack för tipset :)

lady thirty sa...

min favorit är Pink Sugar (Aquolina) man luktar som sockervadd ungefär :)

kram