måndag 15 november 2010

Lunch.

Idag tog jag det som blev kvar av gårdagens middag till lunch. Andreas hade lagat en italiensk kycklinggryta. Den var väldigt god och precis lika god idag. Mumma! Känns lyxigt när nån annan lagar maten.

Vilken tur jag har som har en man som är bra på att laga mat och dessutom lägger energi på att göra hela matupplevelsen till en fröjd. Eftersom jag jobbade hela helgen fick jag komma hem till dukat bord både lördag och söndag. Verkligen lyx. :D

Helgen som gått har varit bra, trots att jag sovit dåligt men tex att Andreas kände Sixtens rörelser igår vägde ju upp allt :)

Den här veckan jobbar jag bara totalt 3 hela dagar, så det kommer finnas tid för vila. Något jag känner att jag behöver mer och mer. Längtar så efter att få vara mammaledig. Mys!!!

Nu ska jag ta en dusch och börja tänka på att göra mig iordning inför några timmars jobb. :)

Inga kommentarer: