tisdag 26 oktober 2010

lunchshopping


En ny toppluva fick det bli idag.

Åkte in till Hötorget vid 11-tiden idag o träffade min man där. Vi köpte mer ljung och sen var vi även till elgiganten och handlade två spel till wii, wii party och NHL slapshot. Gissa vilket jag aldrig kommer spela ;)
Vi fick även med oss lite ljus till vår ljusbricka.

Nu ska jag laga lunch, fast är egentligen inte sugen eller hungrig på lunch.
Kanske kirrar så Andreas kan få sig lite hemlagad middag senare när han kommer hem.
Jag ska ju iväg o jobba kl 16 så tänkte gå dit så då får jag väl börja gå vid 15:20 ungefär så
hinner jag ta det lugnt när jag kommer fram oxå :)

Jag hade egentligen bestämt att jag inte skulle ta några extra pass denna vecka men så dök det upp ett på söndag 10-15, så jag tog det ändå. Kan ju vara bra att få ihop så mkt lön man bara kan innan det är dax för mammaledighet. Men lovade Andreas att ta det lugnt och verkligen känna efter om jag orkar köra på.
Får ju inte slita ut mig eller stressa Sixten.

Lunchdax nu!

Inga kommentarer: